duminică, 26 august 2007

"nu fii trist ca sa terminat"



" bucura-te ca s-a intamplat".
Am stranso de maini si cu o voce surda parca rostita cu un glas de o suovietate ingereasca am privito cu smetie si i-am spus:
-Asadar iubesti!...fii fericita....
Aceasta lasitate sublima, de a renunta la femeia iubita m-a chinuit dea lungul timpului.La un moment dat regretam lipsa mea de incredere in propiile forte, era o iubire imposibila?, nu voi stii ....
Pe atunci eram doar un copil, la fel ca si acum, insa aceasta lupta pierduta m-a inarmat cu partea nestiuta a iubirii, a unei neincetate nelinisti, o lupta cu propiul meu Eu....M-a format ca om, mi-a modelat caracterul...acum sunt pregatit pentru o reflectie a sufletului meu in inima ta, indiferent cine ai fii, pregateste-te sa iubim cu pasiune, cu gelozie, sa fim plini de cele mai gingase atentii, sa ne gasim vorbele cele mai duioase.....sa cream suflete.

Niciun comentariu: